VZDÁLENÁ POMOC PRO ZÁKAZNÍKY PALSTAT

VZDÁLENÉ PŘIPOJENÍ JE MOŽNÉ REALIZOVAT I JINÝM PROSTŘEDKEM NEŽ, KTERÉ DOPORUČUJEME

TEAM VIEWER QUICK SUPPORT

 

Většina instalací u zákazníka dovoluje spuštění vzdálené pomoci přímo z aplikace PALSTAT kde v menu Nápověda najdete TeamViewer.


Naše společnost má nakoupeny LICence k použití TeamViewer pro komerční užití. Strana zákazníka proto může použít FREE verzi. Pokud máte na svém PC již TeamViewer instalován tak proveďte jeho spuštění a spojte se telefonicky s naší firmou. Na Vyžádání je třeba si vyměnit ID session a heslo. Poté se může operátor Palstat připojit na PC zákazníka.  Návody jak program používat a obsluhovat najdete na http://www.teamviewer.com/cs/help/firststeps.aspx případně se základní obsluhou Vás seznámí operátor Palstat, který Vás připojením provede.


Klikněte na ikonku TeamViewer, stáhněte a spusťte program. Zde se zobrazí opět číslo, které je nutné sdělit druhé straně pro připojení. Heslo je součástí a bude firmou PALSTAT známo.

 

 

 

 

 

JOIN ME

 

Přejděte na stránku https://join.me/ klikněte na ikonku „start meeting“  a následujte instrukce dle použitého internetového prohlížeče:
 


Po úspěšném stažení a spuštění se v horní části obrazovky zobrazí ovládací panel s číslem, které je třeba sdělit operátorovi při spojení nebo zaslat emailem. Samotná inicializace spojení pod Internet Explorer může trvat až 3min a může se jevit jako nefunkční. Je třeba vyčkat. Ve výchozím nastavení nemá operátor po připojení dovoleno ovládat kurzor myši a pouze může Vaši obrazovku sledovat. Operátor si proto o kontrolu nad kurzorem požádá a budete muset povolit tento požadavek.

http://www.palstat.cz/ - Systém řízení kvality Ubytování ve Vrchlabí