Máme v programu nastavené pravidelné zasílání reportů, které mají vybrané pracovníky informovat o určitém stavu dat. Report pravděpodobně nedorazil.
Požádejte o součinnost pracovníka s přístupem do modulu "Správa systému" (./APL/CAQadmin.exe) nebo v modulu Launcher v menu "Nástroje".
Možné příčiny:
Jedna z příčin může být problém s přetížením služby CAQservice.
Silně proto doporučujeme vždy přidat nové nastavení do konfigurace ./CONFIG/palservice.xml kde do větve serviceSetting přidat nastavení autoRestart viz. uvedený odkaz. Po nastavení je nutné restartovt službu CAQservice. Služba bude provádět svou kontrolu a preventivně bude provádět svůj restart pro uvolnění prostředků.
V některých případech nedojde k odeslání emailů z důvodu nedokončené instalace aktualizací systému Windows. Je nutné provést instalaci aktualizací systému a dokončit jejich instalaci restartem systému Windows.
V programu Správa systému (CAQadmin) je třeba vyhledat požadovaný report dle názvu nebo dle času jeho předpokládaného odeslání a projít výstupy historie.
Záložka SchedulerVyhledejte report dle názvu a v záložce historie hledejte příčinu, kterou následně konzultujte se společností Palstat.
Kdy zašlete zkopírovaný text chybového stavu pro jeho další vyhodnocení.
Přejděte pod "Log" záložka "Reporting Email" + "EventLog". Vytipujte podle času kdy se má report odesílat okamžik jeho odeslání na obou uvedených záložkách a hledejte možnou příčinu, kterou následně konzoltujte se společností Palstat.
Kdy zašlete zkopírovaný text chybového stavu pro jeho další vyhodnocení.

![]() |
© Copyright 1992 - 2025 PALSTAT s.r.o. |
PALSTAT s.r.o. Bucharova 230 543 02 Vrchlabí CZECH REPUBLIC |
tel.: +420 499 422 044 tel.: +420 499 692 016 www.palstat.cz |
» Hlavní strana » Školení » Reference » Novinky |
» Události » Partneři » Podpora » Kontakt |
» Produkty » Zákaznický portál » Vzdálená pomoc » Aktualizace |
» Obchodní podmínky » Fotogalerie » GDPR, zásady ochrany soukromí » Portal 2 |