Modul Archiv umožňuje identifikovat a řídit záznamy/dokumenty, ukládat je k dlouhodobé archivaci dle požadavků normy ISO a zákona o archivnictví a zákona o účetnictví. Lze jej využít pro správu dat výrobku (PDM) i pro správu a archivaci dokumentace systému jakosti (DMS).
Struktura modulu
Sběr dat z různých zdrojů
Katalog definovaných vzorů dokumentů
Ukládání dat do databáze
Filtrace dat pro snadné hledání
Export archivovaných dat
Sběr dat z různých zdrojů
Scan dokumenty nebo výstupy z OCR
Protokoly z měřících strojů
Dokumenty a emaily z MS Office
Výstupy z ostatního SW, ERP nebo PDM systémů
Seznam dokumentů v databázi
Přehledný seznam umožňuje snadné procházení databáze dokumentů. Seznam je možné přehledně řadit, dokumenty třídit do skupin dle libovolných kritérií.
Katalog dokumentů
Definování předlohy dokumentu
Popis dokumentu s definicí indexu změny (revize)
WorkFlow dokumentu nastavení přístupu útvarů a uživatelů k archivovanému dokumentu
Popis a definice struktury dokumentu
Nastavení intervalu archivace nebo skartace dle požadavků normy ISO, zákonů o archivnictví a účetnictví
Uživatelské definování popisu pomocí polí Info 1-5 s možností vlastní definice
Řízení dokumentů k archivaci
Skartace
Archivace / Zálohování
Vkládání jako scan dokument
Import dat z jiného SW
Zálohování archivace dokumentů
Zálohování, archivace dat a dokumentů s možností pozdějšího přístupu z archivního média.
Software obsahuje průvodce pro snadné provedení zálohy a správu médií.